Vaderdag 2026


Eerst gingen we lunchen bij Frans en Nel.
Daarna kwam iedereen bij ons en tijdens de bbq kreeg Kees al zijn leuke en lieve cadeautjes. Ook dit jaar ontbrak het slaapshirt niet… wat is t alweer leuk geworden!!!