Vakantie juni 2026


Na het vieren van mijn fijne verjaardag en het werken in de tuin op maandag, reden we op dinsdag naar Frans en Nel. Op bezoek nav de heupoperatie van Frans.
We werden verwend met een heerlijke lunch met zelf gemaakte soep.
Onderweg een van de vele regenbuien die we deze vakantie hebben gekregen.

Een fijne wandeling, maar wel onder de paraplu.
Een plantje opgehaald bij het tuincentrum wat ik cadeau kreeg voor mijn verjaardag.
Samen wachten bij het ziekenhuis. Na onderzoek van de oogarts blijken mijn ogen gelukkig alleen maar te droog te zijn. Druppeltjes voorgeschreven gekregen. Daar kan ik wel mee leven.

Een dagje rustig aan, de katten zitten binnen voor de regen of komen bij mij als ik lig te rusten.
Deze dag ben ik begonnen met het maken van de kerstkaarten.

We gingen op vrijdag lunchen bij Tim. Er was alweer veel lekkers. En daarna een wandeling door een prachtig stukje natuur met een aai over de bol van deze kalveren.

Op zaterdag een wandeling door ons heerlijke bos. Lekker opgefrist van alle regen en precies tussen de buien door. Genoten we samen.


En voor de afwisseling gingen we wandelen bij Surrea op zondag.
Vakantie voorbij, slecht weer getrotseerd en de spannende tijden rond het ziekenhuis achter ons gelaten.