
Wat een heerlijk weer, niet te veel wind, lekker een beetje zon erbij.
Daar moest ik van genieten hoor! En ondertussen deden mijn handen vlijtig hun werk.
Toch nog maar een keer het gras gemaaid, het blijft maar groeien en alle blaadjes bij de voortuin geveegd.
In de achtertuin de meubels opgeruimd, alle lichtjes op zonne-energie in de garage gezet.
Veel blaadjes geruimd, gras gemaaid en de terrassen geveegd. De braam gesnoeid, ach en de de afrikaantjes bloeien ook nog steeds! De waterbak met waterplanten gesnoeid en voorzien van vers nieuw water. Nu zijn de tuinen toch echt wel klaar voor de winter!
Categoriearchief: tuin
Gras
Blij

Blij maakte Kees mij, gisteren.
Met deze mooie houder waarin alle lastige tuingereedschap netjes op een rijtje blijft hangen.
Hier schreef ik al over de mooie kast die Kees gemaakt had.
Miezerig
Wauw
Roos
Zon
Tuingeluk
Allerlei

Een dagje rondom huis, lekker spelen met de fotocamera van mijn mobieltje. Ik maakte een foto van dit klavertje drie, van deze spreuk en plots was het daar… zo’n mooi moment:
Pepsie komt bij mij op het buro liggen waar ook de pennenbak staat die Tim voor moederdag maakte met een afbeelding van Pepsie en Garfield. Kijk dan naar haar staart en die op de pennenbak… geweldig toch?!!!









